Doprava a platba

DOPRAVA

Zasíláme pouze na území České republiky.

Osobní odběr - zdarma
Kurýrní službou Geis - 80 Kč - při objednávce do 600 Kč
Kurýrní službou Geis - 150 Kč - při objednávce nad 600 Kč
Naše přeprava AKTIV - 800 Kč - při objednání objemného a těžkého zboží

Platba na místě - 0 Kč
Platba předem na účet - 0 Kč
Platba dobírkou Geis - 30 Kč

Výměna zboží na žádost zákazníka probíhá pouze kurýrní službou dle tarifu. Neuplatňují se žádné slevy na poštovné.

V případě polohovacích lůžek, motomedů a dalších objemných produktů si prodejce vyhrazuje právo změnit způsob dopravy. V takovémto případě je zákazník předem telefonicky kontaktován.

DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.)

Chcete mít doručení pod palcem dřív, než se vám balík dostane do ruky?

Vyberte si dopravu DPD Private a získejte přístup do aplikace DPD Kurýr. DPD Kurýr je skvělým pomocníkem při doručení. Jednoduše si přizpůsobte termín nebo adresu doručení.

S aplikací DPD Kurýr navíc můžete:

  • v den doručení sledovat na mapě, jak se kurýr blíží a kolik adres mu zbývá
  • přidat si záložní adresu, na kterou se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní
  • přesměrovat balíček do výdejního místa Pickup

Zjistěte více o tom, jak DPD doručuje radost.

 

Kvalitní doručení s PPL

Balík Vám doručíme na adresu obvykle následující pracovní den. Pokud Vás kurýr nezastihne, zásilku Vám může opětovně doručit na adresu nebo ji uložit na nejbližším výdejním místě (PPL Parcelshopu), kde na Vás počká celých 7 dní.

Jakmile převezmeme balík od e-shopu, zašleme Vám email, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje.

V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem na kurýra.

Čekáte zásilku na dobírku? U kurýra ji zaplatíte v hotovosti nebo kartou. Jestliže vyzvedáváte zásilku na Parcelshopu, zde si připravte hotovost.

Pohyb zásilky můžete sledovat na ppl.cz

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na tel. +420 608 100 717, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na tel. +420 608 100 717.

Přeprava naším vozem

Objemnější zásilky jako jsou lůžka, motomedy, elektrické skútry apod. Vám zavezeme naším vozem a náš technik Vám vše umístí na určené místo, zkontroluje, předvede.

Zboží vozíme po celé ČR za cenu 800 Kč!

Dodací lhůty

U každého produktu na našem eshopu uvádíme dodací lhůtu:

Skladem: Produkt budeme při objednávce do 11,00 hod. tentýž den expedovat, následující pracovní den by měl být přepravcem doručen na Vaši adresu (bohužel nemůžeme garantovat) nebo bude připraven k vyzvednutí v našem skladu.

Skladem u dodavatele: Produkt je skladem u některého z našich dodavatelů. Je tedy nutné počítat s dodací lhůtou 7–14 pracovních dní. Tuto dobu potřebujeme k dopravení produktu na náš sklad a následnému vyexpedování na Vaši adresu.

Na dotaz: Kontakujte nás pro upřesnění dodání produktu. Většinou se týká repasovaného zboží, jehož aktuální nabídka se každý den mění.

Na objednávku: Produkt je vyráběn na zakázku, termín dodání dle dodavatele, většinou 4 - 8 týdnů.

Možnosti platby

Pro Váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je pro Vás nejpohodlnější. Možnosti platby pro Vaši objednávku se Vám zobrazí v rámci volby způsobu dopravy.

Dobírka:

Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Stručně řečeno, cenu balíčku uhradíte hotově při převzetí.


Platba předem na účet:

Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do pěti pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.


Platba v hotovosti při osobním odběru:

Při odběru zboží na skladě v Paměticích lze platit pouze v hotovosti, platební karty neakceptujeme. Děkujeme za pochopení.