JAK NAKUPOVAT

Objednání zboží v internetovém obchodě AKTIV Zdravotnické potřeby, s.r.o. je velice snadné. Pro jistotu jsme vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.

Vyberte si zboží:

  • Pokud již přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko HLEDAT.
  • Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve v horní části stránky kategorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.

 

Vložte zboží do košíku:

  • Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko DO KOŠÍKU. Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se okénko s informací, jaké zboží a za jakou cenu máte připravené k zakoupení. Zde se můžete rozhodnout, zda již půjdete do košíku a dokončíte objednávku, nebo budete do košíku chtít přidat ještě další zboží.
    • Pokud již chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klikněte na tlačítko NÁKUPNÍ KOŠÍK.
    • Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko ZPĚT K NÁKUPU. Po vložení všech dalších věcí do košíku klikněte na tlačítko NÁKUPNÍ KOŠÍK.

 

Změna obsahu košíku:

  • Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko KOŠÍK v pravém horním rohu stránky.
  • V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku.
  • Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE.

 

Doprava a platba:

  • Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete si zboží vyzvednout osobně v našem skladu na adrese: Pamětice 17, 397 01 Písek. Také si můžete zboží nechat doručit některou z našich smluvních dopravních společností GLS či Geis.
  • Nadrozměrné zásilky (polohovací lůžka, skútry, motomedy apod.) Vám vždy přivezeme naším vozem. Cena dopravy po celé ČR je 500 Kč. Součástí ceny je i přesun na určené místo, montáž a seznámení s použitím výrobku naším technikem.
  • Osobní vyzvednutí zboží je zdarma.
  • Vyberte si způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např. v hotovosti při osobním odběru či dopravou naším vozem, na dobírku, platbou předem na účet.

 

Doručovací údaje (Informace o vás):

  • V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
    • Pokud jste již u nás registrovaní, můžete se přihlásit. Klikněte na „PŘIHLÁSIT“ a vyskočí vám přihlašovací okno, kam zadáte svůj e-mail jako uživatelské jméno a své heslo a klikněte na „PŘIHLÁŠENÍ“. Jestli jste své heslo zapomněli, můžete si ho nechat poslat na e-mail. Klikněte na tlačítko Obnovit heslo.  Pak již jen stačí zadat svůj e-mail, který jste použili při registraci a kliknout na tlačítko „NECHAT ZASLAT NA EMAIL“. Na e-mail vám přijde nové heslo a instrukce, jak jej použít.
    • Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, zatrhněte „Doručit na jinou adresu“ a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
    • Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „Nakupuji na firmu“ a vyplňte potřebné firemní informace jako Název firmy, IČ, DIČ.
    • V dolní části stránky naleznete pole „Zadat poznámku k objednávce“, které je určené pro dodatečné informace.
    • Pokud máte již vše vyplněno a zkontrolované údaje, klikněte na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Objednávka se odešle, a zobrazí se informace o tom, že vaše objednávka byla úspěšně odeslána.

 

Potvrzení o přijetí objednávky:

  • Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte nás na tel. +420 608 100 717 nebo +420 777 601 953. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.
  • Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.

 

Potvrzení záruky:

  • Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.