Jak nakupovat

Objednání zboží v internetovém obchodě AKTIV Zdravotnické potřeby, s.r.o. je velice snadné. Pro jistotu jsme vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.

Vyberte si zboží:

  • Pokud již přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko HLEDAT.
  • Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve v horní části stránky kategorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.

 

Vložte zboží do košíku:

  • Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko DO KOŠÍKU. Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se okénko s informací, jaké zboží a za jakou cenu máte připravené k zakoupení. Zde se můžete rozhodnout, zda již půjdete do košíku a dokončíte objednávku, nebo budete do košíku chtít přidat ještě další zboží.
    • Pokud již chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klikněte na tlačítko NÁKUPNÍ KOŠÍK.
    • Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko ZPĚT K NÁKUPU. Po vložení všech dalších věcí do košíku klikněte na tlačítko NÁKUPNÍ KOŠÍK.

 

Změna obsahu košíku:

  • Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko KOŠÍK v pravém horním rohu stránky.
  • V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku.
  • Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE.

 

Doprava a platba:

  • Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete si zboží vyzvednout osobně v našem skladu na adrese: Pamětice 17, 397 01 Písek. Také si můžete zboží nechat doručit některou z našich smluvních dopravních společností GLS či Geis.
  • Nadrozměrné zásilky (polohovací lůžka, skútry, motomedy apod.) Vám vždy přivezeme naším vozem. Cena dopravy po celé ČR je 500 Kč. Součástí ceny je i přesun na určené místo, montáž a seznámení s použitím výrobku naším technikem.
  • Osobní vyzvednutí zboží je zdarma.
  • Vyberte si způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např. v hotovosti při osobním odběru či dopravou naším vozem, na dobírku, platbou předem na účet.

 

Doručovací údaje (Informace o vás):

  • V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
    • Pokud jste již u nás registrovaní, můžete se přihlásit. Klikněte na „PŘIHLÁSIT“ a vyskočí vám přihlašovací okno, kam zadáte svůj e-mail jako uživatelské jméno a své heslo a klikněte na „PŘIHLÁŠENÍ“. Jestli jste své heslo zapomněli, můžete si ho nechat poslat na e-mail. Klikněte na tlačítko Obnovit heslo.  Pak již jen stačí zadat svůj e-mail, který jste použili při registraci a kliknout na tlačítko „NECHAT ZASLAT NA EMAIL“. Na e-mail vám přijde nové heslo a instrukce, jak jej použít.
    • Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, zatrhněte „Doručit na jinou adresu“ a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
    • Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „Nakupuji na firmu“ a vyplňte potřebné firemní informace jako Název firmy, IČ, DIČ.
    • V dolní části stránky naleznete pole „Zadat poznámku k objednávce“, které je určené pro dodatečné informace.
    • Pokud máte již vše vyplněno a zkontrolované údaje, klikněte na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Objednávka se odešle, a zobrazí se informace o tom, že vaše objednávka byla úspěšně odeslána.

 

Potvrzení o přijetí objednávky:

  • Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte nás na tel. +420 608 100 717 nebo +420 777 601 953. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.
  • Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.

 

Potvrzení záruky:

  • Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení